Învață-ți copilul una din meseriile viitorului:

Inginer, programator, designer

Lumea IT-ului

Copilul tău va învăța din ce este construit un robot, ce senzori are și cum să poată programa un robot.
Învață-ți copilul una din meseriile viitorului: inginer, programator, designer.
Știai că un copil de 8 ani poate învăța să programeze un robot în Phyton?
Programează și distrează-te!

Competențe:
Gândire algoritmică.
Descompunerea unui algoritm pe pași, de la ușor la complex.
Cunoașterea structurii unui program in Phyton.

Modulul I : =4 săptămâni x 1ore =4 ore/modul

Unitate de învățare Competențe Conținuturi Nr.ore Observații module
Python pentru roboți cu placa Microbit 1.1 Structura unui program 1 I
1.1
1.2
Limbaj de programare. 1 I
1.1
1.2
Exemple senzori 1 I
1.1
1.2
Ocolire obstacole 1 I

Modulul II : 27.feb.-1.apr. =4 săptămâni x 1 ore = 4 ore/modul

Unitate de învățare Competențe Conținuturi Nr.ore Observații module
Urmărirea traseului de către robot 1.1 Căutarea culorilor 1 II
1.1
1.2
Urmărirea traseului 1 II
1.1
1.2
Ocolirea obstacolului 1 II
1.1
1.2
Vizualizarea informațiilor 1 II
1.2
1.3
Desene realizate de roboți 1 II
1.3
1.4
Modificarea datelor într-o aplicație 1 II

Modulul III:

Unitate de învățare Competențe Conținuturi Nr.ore Observații module
Undele radio și controlul robotului cu ajutorul telecomenzii 1.1 Undele radio - testare 1 III
1.1
1.2
Structura programului cu unde radio 1 III
1.1
1.2
Unde radio si obstacole 1 III
1.1
1.2
Proiect 1 III

Modulul IV:

Unitate de învățare Competențe Conținuturi Nr.ore Observații module
Programează o dronă 1.1 Construcția unei drone 1 IV
1.1
1.2
Programează drona să se ridice, aterizeze 1 IV
1.1
1.2
Programează drona stânga, dreapta 1 IV
1.1
1.2
Proiect 1 IV

Modulul V:

Unitate de învățare Competențe Conținuturi Nr.ore Observații module
Senzorii 1.1 Aprinde un led 1 V
1.1
1.2
Afișează temperatura 1 V
1.1
1.2
Senzorul de lumină 1 V
1.1
1.2
Proiect 1 V

COMPETENȚE:
La finalul modulelor copilul va ști:
Structurile de bază în programare
Va ști să programeze orice joc la nivel de bază
Va putea gândi critic și analitic
Va descompune orice joc/problemă in pași, va identifica evenimentele din joc, succesiunea lor

Modulul I

Unitate de învățare Competențe specifice Conținuturi Nr.ore Observații module
Structuri de bază în crearea de jocuri 1.1 Structura liniară 1 I
1.1
1.2
Structura alternativă 1 I
1.1
1.2
Crearea unui joc 1 I
1.1
1.2
Crearea unui joc 1 I

Modulul II

Unitate de învățare Competențe specifice Conținuturi Nr.ore Observații module
Structuri de bază în crearea de jocuri 1.1 Structura repetitivă 1 II
1.1
1.2
Crearea unui joc repetitiv 1 II
1.1
1.2
Structuri repetitive cu condiție 1 II
1.1
1.2
Aplicații 1 II

Modulul III

Unitate de învățare Competențe specifice Conținuturi Nr.ore Observații module
Structuri de bază în crearea de jocuri 1.1 Deplasare personaj 1 III
1.1
1.2
Rotire personaj 1 III
1.1
1.2
Meniu Start 1 III
1.1
1.2
Game Over 1 III

Modulul IV

Unitate de învățare Competențe specifice Conținuturi Nr.ore Observații module
Structuri de bază în crearea de jocuri 1.1 Schimbare costum 1 IV
1.1
1.2
Adăugare sunet 1 IV
1.1
1.2
Schimbare scor 1 IV
1.1
1.2
Structură repetitivă 1 IV

Modulul V

Unitate de învățare Competențe specifice Conținuturi Nr.ore Observații module
Structuri de bază în crearea de jocuri 1.1 Schimbare blocuri de mișcare 1 V
1.1
1.2
Go, turn right, turn left 1 V
1.1
1.2
Setează x la..., Modifică y cu... 1 V
1.1
1.2
Orientează-te în direcția..., Orientează-te spre... 1 V

Noi suntem echipa yes!

Cu o experiență de peste 15 ani în sistemul de învățământ public și privat, suntem dedicați să pregătim oamenii de mâine. Îmbinăm armonios știința și tehnologia cu programele școlare pentru a crea un model și un mediu prielnic de dezvoltare.

Crina Popescu, fondator & coordonator yes!

Apelează
WhatsApp